Nacjonaliści zastraszają walczących uczniów!

W naszym wpisie o paradzie równości zapowiedziałem pikietę uczniów w Krakowie. Dzisiaj już wiadomo, że się nie odbędzie. Powód? Zapowiedzenie przez nacjonalistów kontry i groźba bycia pobitym. Nic dziwnego, że kiedy uczniowie i rodzice dowiedzieli się o tym zagrożeniu, zrezygnowali z wzięcia udziału w pikiecie pod krakowską szkołą.

Nacjonaliści przynajmniej pokazali prawdziwe oblicze i jasno opowiedzieli się po stronie szkolnego systemu opresji. Równość w szkole i bycie szanowanym, to dla wyznawców ideologii nienawiści zbyt wiele.

Zastraszanie ludzi poprzez biegające po ulicach bojówki, miało już miejsce w pierwszej połowie XX wieku w sanacyjnej (międzywojennej) Polsce, jak i w nazistowskich Niemczech, faszystowskich Włoszech i pseudokomunistycznym ZSRR okresu stalinowskiego.

Jako uczniowie musimy wykrzyczeć – NIGDY WIĘCEJ!

Okazujemy solidarność z zastraszonymi uczniami i drodzy narodowcy, pamiętajcie… Nas Uczniów jest sto razy więcej niż Was i nie podzielicie Nas i Naszych kolegów, oraz Nasze koleżanki na bardziej i mniej białych, hetero i nie-hetero, Ukraińców i Polaków, bo obrona naszych praw jest wspólnym interesem, który będzie realizowany!

Jak napisał niemiecki pastor i luteranin Martin Niemoeller:

„Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem. Nie byłem przecież Żydem.

Kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem. Nie byłem przecież komunistą.

Kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem. Nie byłem przecież socjaldemokratą.

Kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem. Nie byłem przecież związkowcem.

Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował. Nikogo już nie było”

Kiedy zastraszali uczniów, zaprotestowaliśmy, nie czekając na Naszą kolej…

CAŁY ZWIĄZEK UCZNIOWSKI LIGA MŁODZIEŻY WOLNOŚCIOWEJ, MUREM ZA PRZEŚLADOWANYMI I ZASTRASZANYMI UCZNIAMI!